Du er her:

Ofte stillede spørgsmål

Kan Storebælt Handicap bruges til flere biler? 

Nej, en BroBizz Handicap kan kun bruges til den bil, BroBizz’en er udstedt til.

Kan jeg få flere Storebælt Handicap-aftaler, hvis jeg har flere biler?

Ja der kan godt tegnes mere end én aftale. Der skal tegnes én aftale per bil. Dvs. at man skal have en brobizz per bil.

Hvilken dokumentation skal jeg sende med min bestilling til Storebælt Handicap?

Hvis du har et parkeringskort, skal du blot sende bestillingsskema og en kopi af registreringsattesten på den bil, BroBizz’en skal udstedes til. Har du ikke et parkeringskort skal du dokumentere, at du har fået støtte til køb af bil og/eller afgiftsfritagelse ved at indsende bevillingen fra kommunen (max. 6 år gammel).

Hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg får en ny bil?

Du skal indsende en ændringsblanket samt en kopi af registreringsattesten på den nye bil til os. Vi registrerer den i vores system og sender besked videre til Storebælt. Du skal regne med, at der går en uges tid før din BroBizz er ændret.

Bemærk at der skal gå minimum ét år mellem ændringer af registreringsnummer.

Får jeg en bekræftelse fra Storebælt på, at min BroBizz er ændret? 

Du hører kun noget fra Storebælt, hvis de skal sende dig en ny BroBizz. Omregistreringer ved bilskift eller overflyttelse af BroBizz til BroBizz Handicap sker inden for en uges tid, hvorefter BroBizz’en er klar til brug.